Jeanette Yoga kläder :)

Hej hej! För ungefär 2 veckor sedan så köpte jag yoga/sportkläder från Jeanette.
Och då så frågade expediten. - Skulle du tänkas vara med i våran katalog som modell?

Då svarade jag ja. Jag skulle isåfall plåtas nästa dag. Men då ringde dem och sa att deras kamera eller något sånt inte fungerade.

Och då sa dem också att jätte gärna skulle få plåta mig själv hemma i de kläderna.

Och då så gjorde jag det igår. Bättre sent en aldrig!
 
Här är bilderna på mig när jag utövar yoga. (HAHAHAHAHAHA) 
Den bilden kommer även synnas i  Jeanettes Katalog.




299 kr del, tycker jag var ganska dyrt. Men det är värt det. Och såklart så kan du utöva andra sporter
förutom Yoga i dem också. (Det gör jag)

Kram!

Kommentarer
Postat av: linda

hej. fin blogg du har, :)

2009-08-16 @ 15:40:28
URL: http://glinda.blogg.se/

Roligt att du vill kommentera. :) Men ge inga elaka/kränkande kommentarer, de kommer att raderas.

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0