Träning!

För att må bra och hålla sig i form så måste man äta bra och träna :)

För ungefär ett år sen köpte jag 2 st tränings makiner. Jag köpte dom begagnat så det vart inte så dyrt.
Så då har A och jag gjort ett eget träningsrum.

Här är bilder:

Wiho! Nu ska tränas!






Vad tycker ni om rummet? Jag tycker att rummet behöver rostas upp lite.
Tex. Lampor och så. Jag skulle gärna vilja ha musik där inne också.
 Men jag får väll prata med A om det. Jag är inte så teknisk precis.

Men träningsmakinerna fungerar jätte bra! Man får en riktig work out!

Nu ska jag duscha. Sen så ska jag iväg till modell jobbet.  ;)

Kommentarer

Roligt att du vill kommentera. :) Men ge inga elaka/kränkande kommentarer, de kommer att raderas.

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0